Se enkelt indlæg
Gammel 04-05-2009, 19:13   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
bemærk man kan skrive kommentarer til hans dødssyge artikel...gad vide om den mand selv er psykisk syg...han er i hvertilfælde ISKOLD...

Man bliver bange når man læser ham.

Zuza jeg er meget sortseer efter den læsning ...jeg mener ...hvad vil han egentligt ? bare sige at alle er hypokondealtså for en læge ( såkaldt) som ham der tjener ca 700.000 kr om året på at fordømme alle og enhver der går ned med stress og angst....det betaler godt for ham... ?

Men solen går ned over ham også...en dag...men hvor mange er så døde på grund af ham...

og hvad F.... mener han med det her ...forsstår I ham han er meget intellektuel...

Det flimrende samfund og offerrollen


WHAT..????

Kommer tilbage senere...
Gad vide om han er i familie med Blachmann? ... han er lige så diffus, og virker mere som om han nyder at fyre en masse lægegejl af, i stedet for at gøre sig forståelig... men i mine øjne er den tekst blot en måde at bruge et A€ papir, på at forklare noget han kunne have sagt på få linier. Det er blot en omgang ideologi fra hans åbenbart selvfede personlighed der tror han ved alt, fordi han lige tilfældigvis er lægekonsulent.

Manden er blot en gedigen standard læge, og jeg synes han burde knytte aret, og lade de professionelle om at vurdere hvad de mener deres patienter kan klare og ikke klare... hans måde at tale om andre læger er direkte nedladende, men det kan jo kun blive HAM det kommer til at gå ud over, for han lægger sig jo direkte ud imod faglæger's udtalelser.

Hvis han er så fandens klog, og mener han har ret i alt hvad han siger, hvorfor blev han så ikke bare beskæftigelsesminister i stedet for læge?... det giver sikkert bedre, og han kan præge sin syge tankegang ned over hovedet på dem han ynder at ødelægge.... nøjagtigt lige som en hvis anden herre.


Og så lige en fodnote omkring din undertekst af Helger: ... i så fald at Hjort er en due, så bør samme regler gælde for ham som for brumbasser... de flyver på trods, men det burde være teoretisk umuligt ... og tak skæbne for den person han lander på skulderen af

Sidst redigeret af Razmo; 04-05-2009 kl. 19:16.
  Besvar med citat