Se enkelt indlæg
Gammel 03-01-2010, 09:26   #18
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Helene,

Ja den er klokke klar. For mig at se burde jeg bare kunne indstilles direkte. Der er kun 2 faldgrupper.

1. Min læge nævner, at jeg ikke har været til rheumatolog speciellæge, mere eller mindre ud i det blå, kan det have nogen betydning for sagen og burde jeg tale med min sagsbehandler herom?

2. Der er ikke blevet svaret på nogle blodprøver jeg har fået foretaget af egen læge og som lægekonsulenten syntes af have spurgt til. Blodprøverne fik jeg foretaget efter jeg fik lavet den psykiatriske special læge erklæring.

Psykiateren her mente jeg skulle have checket mit stofskifte, da det kunne påvirke min psykiske tilstand. Det viste sig at være helt normalt, men min læge har ikke svaret på det og blev vidst heller ikke spurgt til det af kommunens daværende behandlere. Lægekonsulenten havde i sin vurdering skrevet " jeg vil foreslå af der indhentes: Status fra egen læge vedrørende gennemførte somatisk vurderinger herunder blosprøveresultater." Det har min læge bare ikke svaret på, da han som sagt ikke er blevet spurgt hertil af kommunen, men det burde de vel selv være opmærksom på ?.

Det er nemlig således at efterbehandlingen af lægekonsulentens første vurdering skete af en anden end nogle af mine sagsbehandlere, da jeg jo ikke havde nogle på daværende tidspunkt. Derfor ser det ud til at kommunen ikke helt har konkretiseret lægekonsulentens "behov", men bare sendt en generel skrivelse om status, progonose og behov for skånebehov ud til de behandlere de skulle høre fra. !! Dårligt håndværk kan man kalde det.

Jeg nåede "heldigvis" at give min psykiater en kopi af lkéns vurdering, så han kunne se hvad han havde "brug for" at få forklaret. Min læge fik den også tror jeg men han har altså svaret iht. kommunens skrivelse så det må jo være det.

Burde sagsbehandleren ikke selv kunne vurdere om hun er tilfreds med de indkomne dokumenter og om det er blevet besvaret iht. lkéns og sagens behov?. Jeg har vel ikke nøde at gøre hende opmærksom på at blodprøve resultaterne ikke er omtalt, eller bør jeg det så sagen ikke falder på det ?.
Hvad med rhematolog behovet, den burde hun vel også selv kunne vurdere om den er nødvendig, hvis hun vil indstille mig, så må jeg vel tage for gode vare at hun har været alle faldgrupper igennem og ikke spørge hertil !?? Hvad syntes du / I.

EE
EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat