Emner: Øvøvøv
Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2009, 15:14   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
prutten de breve kender jeg godt de er så latterlige her hvor jeg bor har vi en post der ikke altid lige gider at smide vores breve i postkassen , så to gange har jeg oplevet at de ikke er kommet, heldigvis har jeg venider og venner der også er ene forsørger som fortæller at de er kommet og jeg har så kunne nå at henvede mig og sige at de ikke er kommet, jeg har bedt dem om at sende dem i e boks som alt andet ,men det er først for nyligt blevet muligt...

Nu ved jeg ikke noget om din kommune men her i min kommune ved jeg at de sender et brev om at de ikke har modtaget det brev ... så man kan komme i omdrejninger...

Og jeg ved sgi ikke om der er en måde at redde den på , men måske du kunne prøve at skrive et personligt brev til jeres borgmester fortæl ham om din situation og om at det er dine børn der kommer til at lide for din fejl ... og se om man ikke kan appelere til det medmenneskelige , det er den eneste mulighed jeg kan se ....

send evt en kopi til hele kommunalbestyrelsen .. hvor lang tid for sent har du afleveret det , ved at min veninde også har afleveret for sent .. hun måtte bare finde sig i at blive skammet ud på kommunen men hun fik sine penge....
  Besvar med citat