Emner: Folkepension.
Se enkelt indlæg
Gammel 06-12-2018, 01:20   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kan komme med et bud....om det er rigtigt...det ved jeg ikke..

Når man bor i en samlet bebyggelse...dog med målere på sine radiatorer...ja så betaler du for det der står på dine målere...

Men hvis det er sat sådan sammen at der er områder der har varme...men som ikke tilhøre folk...ja så bliver den varme der bruges betalt af alle beboerne...

De har så lagt den pris oveni i alles varmeregnskaber..

Her hvor jeg bor...har vi nogle fællesrum...vaskerier osv....de bruger varme...men der er jo ikke nogen til at betale den varme...så det gør vi alle...beboerne...

Så når mit varmeregskab kommer...ja så har jeg betalt lidt mere pr måleenhed end jeg ellers skulle...altså hvis bebyggelsen ikke havde disse fællesrum, vaskerier osv...

Svært at forklare...men håber at du kan forstå det..

Dette kunne være et bud på hvorfor de fjerne en del...men som sagt...så ved jeg ikke om det passer...håber at der kommer nogen der ved bedre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat