Se enkelt indlæg
Gammel 27-03-2015, 12:15   #8
job
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2014
Indlæg: 209
Styrke: 10
job er rigtig godt på vej
For at gøre en længere historie lidt kortere så er jeg i denne uge endelig bevilliget førtidspension fra den 1. april efter en sygdomsperiode som i denne omgang ender på 23 måneder.

Rehabiliteringsteamet som jeg var til møde med for 2 uger siden lagde stor vægt på funktionsevnebeskrivelsen fra ergoterapeuten og skriver i indstillingen:

Citat:
Der er særligt lagt vægt på funktionsbeskrivelse fra XXX, som dokumenterer at der ikke kan peges på udviklingsmuligheder i forhold til arbejdsmarkedet. Der er endvidere lagt vægt på den udførlige beskrivelse fra Job i form af rehabiliteringsplanens forberedende del.
Mødet med teamet var en positiv overraskelse og var overstået på under 15 minutter. Ingen spørgsmål overhovedet... Jeg blev efter en kort præsentationsrunde spurgt om jeg havde noget at sige. Det eneste jeg havde at sige var, at jeg følte at jeg havde gennemgået et langt ressourceforløb siden min første skade for mange år siden, og nu var nået til vejs ende, og at jeg altid havde gjort hvad jeg kunne for at bevare en tilknytning til arbejdsmarkedet. Det mente teamet også og så kom beskeden om at jeg skulle tilbydes førtidspension.

Så skete der ikke rigtig mere på det møde, udover lidt snak om min udfyldelse af "Rehabiliteringsplanens forberedende del" som umiddelbart lød til at være lidt usædvanlig, sammenlignet med hvad de ellers var vant til. Alle udsagn / påstande var fulgt op med eksempler og hvis muligt med henvisning til lægelige dokumenter og udtalelser i min sag.
job er ikke logget ind   Besvar med citat