Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2018, 13:11   #16
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Jeg kan ikke lige få siden til at virke, hvor man søger efter principafgørelser. Måske andre kan, i så fald hedder den "10359 af 22/12 2016: Ankestyrelsens principafgørelse 104-16 om kontanthjælp - mobilepay - udlæg - lån - tilbagebetaling - formue - systematisk låneoptagelse - sagens oplysning - borgers medvirken. "

Så vidt min klæbehjerne lige husker, står der beskrevet noget om borgers medvirken til at skaffe oplysninger om beløbene. Dvs det er mobilepay, hvor noget af det så beror på borgers forklaring på beløbene, for at finde ud af hvad det var.
Og det mener jeg at huske at man lagde vægt på, altså at man afgjorde sagen, ud fra det borger havde oplyst beløbene var.

Jeg tænker det kan være en god idé, hvis du måske skriver ned når du sælger og køber brugte ting. Altså bare hvad de forskellige beløb der fremgår i netbank er.
Hvis kommunen så spørger: "hvorfor gik der xxx kr ind den xx/xx xxxx?" så kan du hive listen frem, og forklare "det er fordi jeg den xx/xx xxxx havde lagt ud for voksbehandling, hvor i kan se beløbet lyder på xxx kr".
Du ved, den slags. Så du laver din egen "log" over det, så du nemt kan forklare hvad der er hvad, hvis kommunen spørger
Eller "det er fordi jeg solgte min gamle vinterjakke, da jeg ikke længere kunne passe den, og havde brug for en jeg kunne passe" og den slags.
Så er det jo ikke salg pga indtjening, men at du i princippet bare "bytter" nogen af dine egendele
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat