Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2011, 12:05   #107
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Tusind tak for jeres svar

Mine forældre vil nu sende mail til sagsbehandler og bede om at de skaffer egen psykiaters bedømmelse på dette

TG: Tak for at få mig til at grine. Du har en skøn måde at få serveret nye vinkler på
Det får mig til at tænke på alle de vidunderlige muligheder, der ligger i det. F.eks kunne jeg jo selv få lavet et horoskop, som beskriver at min eneste behandlingsmulighed er at blive sendt på solskinsferie et par gange om året på kommunens regning, og forlange at få det vedlagt min sag, ud fra devisen at så længe alt ikke er afprøvet, kan min sag ikke betragtes som afklaret
Jo, jo, jeg ser spændende muligheder i dette

Og så et lille grin fra hverdagen:

Jeg har lige snakket med min mor omkring dette. Hun gik jo ned med en behandlingskrævende depression for et par uger siden grundet alt dette pres, men medicinen virker nu, og hun er glad igen
Jeg spørger hende, om vi ikke kan rykke - noget - fordi kommunen ikke vendte tilbage, som de lovede i sidste uge
Hun siger så at hun er helt rolig, fordi kommunen reelt har et problem lige nu. Fordi mine sygedagpenge endnu ikke er stoppet, men heller ikke forlænget, dvs at de foretager en ulovlig udbetaling pt, og derfor vil de være meget interesserede i at få fundet en afklaring hurtigst muligt. Hun var sikker på, at de nok arbejdede på højtryk på at finde en løsning. Jo, faktisk, var hun mere rolig, end hun overhovedet havde været før i hele mit sagsbehandlingsforløb
Så siger jeg til hende: "Jamen mor, du er jo også på antidepressiver nu"

Det grinede vi meget af

Ha' en god dag, alle
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat