Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2009, 18:06   #4
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ha ha ha!!!... kan i ikke se, at det lyder som en aprilsnar, når Hjort siger sådan noget!? ... Det her handler om EEN TING:

KOMMENDE VALG!

Hjort er med garanti DYBT ENIG med arbejdsmarkedskommisionen, hvis det ikke lige er fordi danskerne tilfældigvis har et kæmpe behov for den velfærd, som HELE NÆSTE VALG kommer til at handle om pga. krisen (og jeg vælger bevidst ikke at skrive "HVIS", for jeg er ikke lige så ideologisk dum som VKO, der tror den krise er væk inden valget...)

Det er jo alerede skrevet, at alle de tiltag AMK er kommet med, vil blive skudt ned, for de er drøn upopulære alle sammen... Nyrup tabte valget på at pille ved efterlønnen, så jeg tror ikke på at VKO løfter en finger for at få noget som helst af alt dette makværk igennem.

Hjort ønsker at blive på sin ministerpind, så han skal ikke nyde noget af at pille ved noget som helst

Samtidigt viser det sig åbenbart også, at alle de tiltag VKO har gjort med krisepakker til bankerne, renoveringspulser, SP udbetalinger osv. har drænet statskassen, så Hjort skal vise en "dyster" (som de kalder det) finans del meget snart... noget kan tyde på, at den kære Hjort og hele VKO staben meget snart kommer til at afregne regeringsmagten ved kasse et, for noget tyder på at de har fejlet BIG TIME!

OG GUD FADER I SKURET, HVOR JEG HÅBER DET ENDER SÅDAN!!!

Når de forlader regeringsmagten om et års tid, håber jeg fa'me det sker med buh og bæh, for de fortjener sgu' efterhånden at ryge ned med nakken derinde! og helst BIG TIME!

host hark, Gollum gollum!...

Sidst redigeret af Stezu; 19-08-2009 kl. 18:43. Årsag: 2 indlæg slået sammen - husk at bruge REDIGER-funktionen ved tilføjelser
  Besvar med citat