Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2011, 11:11   #10
mshp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2011
Lokation: guldborgsund
Alder: 44
Indlæg: 38
Styrke: 13
mshp er ny på vejen
tak for jeres kommentarer

er bare så glad for at få lidt feedback på at det ikke er mig som er helt tosset.

Gogo: kommunen har også erkendt at min funktionsevne er varigt nedsat. det skrev de i den første ressourceprofil. men de har så slet ikke læst mine lægepapirer for de skriver at jeg gennem ryg trænning og mental træning kan lindre mine symptomer øh det er der ikke nogen læge der har skrevet. og ved at det vil skade min gigt mere. har prøvet det masser af gange og hver gang med endnu flere smerter til følge i flere mdr efter. fyssen ville slet ikke røre mig sidst fordi min rygsøjle er som et bræt. fuldstændig stiv og alle musker omgring spænder helt op og det er umuligt får ham at få dem til at slappe af.

Ja det er sindsygt at man kan fratage folk deres eksistens grundlag. jeg fik også kun kontanthjælp fordi jeg blev skilt. inden da fik jeg heller ikke en krone i 2 år. så i dag står jeg alene med 3 børn.



Hej Vovse
tak for dit indlæg.
Ja du har ret i jeg intet har at miste, men ja jeg er desværre så autoritetstro at jeg lader dem gøre mig til klovn i deres cirkus. men jeg søgte herind for at få mod og kræfter til at tale min sag.så lidt længere er jeg da nået.
Sjovt du nævner den med dagbogen. sådan en lavede jeg over 3 uger da jeg var i svømmehallen. afleverede den til den vejleder som skrev min ressource profil, men men der er intet nævnt om noget af det i ressourceprofilen. det står i det hele taget slet ikke noget om hvordan jeg selv ser mit helbred og fremtid på arbejdsmarkedet. umiddelbart af hvad jeg har læst herinde og hos ankestyrelsen så er der vist masser af fejl og mangler i den.
læste også at den løbende skal opdateres og det er den slet ikke blevet. min nye diagnose osv er ikke kommet ind i den og de har kun indhentet en status rapport fra min reumatolog for at få afvide om jeg kunne raskmeldes. han afslog og sygemeldte mig endnu min 6 mdr.



mshp er ikke logget ind   Besvar med citat