Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2011, 10:14   #6
mshp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2011
Lokation: guldborgsund
Alder: 44
Indlæg: 38
Styrke: 13
mshp er ny på vejen
hvor er jeg ked af at høre du ikke kan tåle noget medicin. det må være forfærdeligt for dig. jeg har det enormt elendigt på max smertestillende og du får intet. føler med dig.

ja ved godt at jeg ikke slipper af med den, desværre. min reumatolog mistænkte fra starten MB men tror ikke jeg har den udfra mr skanningen. der ville de vel have fundet den. den nøjagtige diagnose fra skanningen hedder, sacroilit i begge sider, dog værst i venstre side, spondylartrit, let scoliose og osteochondrose i 4 led i rygsøjlen, det må være min scheuermann de nævner der. men spondylartrit er jo bare en overbetegnelse for en række sygdomme.

Det som undrer mig er nemlig som du skriver og som lægen siger at det bliver forværret ved enhver belastning. Han har endda sagt at bare det at møde op hos jobkonsulent hver 3 mdr vil forværre min sygdom. jeg skal have fred siger han og jeg ved jo med mig selv at nu hvor jeg er sygemeldt er det eneste jeg kan klare er at rydde det op fra ungerne om morgenen. måske vaske lidt tøj og hvis jeg er rigtig heldig kan jeg tømme en opvaskemaskine.
Så tænker jeg ok hvordan kan i så lige se mig på arbejdsmarkedet. dengang jeg kunne arbejde 3-4 timer dagligt er jo over 1 år tilbage og er blevet betydelig dårligere siden og det var jo trods alt på dobbelt dosis dolol at jeg kunne det. plus at jeg resten af døgnet var bundet til sofa/seng.


mshp
mshp er ikke logget ind   Besvar med citat