Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2015, 22:24   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Hvis din datter tager stærk smertestillende medicin bliver det din opgave at sørge for med alle midler at holde hendes mave i orden.
Rygsmerter kan giver fordøjelsesproblemer og fordøjelsesproblemer kan give rygsmerter.

Og mange smertestillende midler hæmmer fordøjelsen.

Efter at have haft det elendigt i min. 10 fandt jeg endelig ud af, at det var p.g.a. fordøjelsesproblemer, og min redning er bitterstoffer, i form af bitterstern.

Bitterstoffer sætter gang i vores egen produktion af fordøjelsesenzymer, og er meget mere effektive end div. former for afføringsmidler.

Efter at jeg har fået styr på mine fordøjelsesproblemer mærker jeg ikke ret meget til mit rygproblem.

Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
ja der er mange ting at tænke på, vi tror hun får et godt tilbud via forsikringen.

hun får ingen medecin, fordi hun i forvejen har mave problemer, så det er udelukket.

vlle gerne have nogen oplysninger om det evn, vil hjælpe at få en special stol og evn et ryg bælte

opration er udelukket før hun er udvokset og det varer jo et par år
Må jeg have lov at spørge hvad hendes mave problemer handler om?

Du skriver, at din datters ryghvirvel glider.
Hvis du ikke allerede har kopi af scannings- og røntgenresultat vil jeg anbefale at du får det.

Min erfaring er, at lægerne ikke altid fortæller alt hvad de ved.

Kender du det rette navn på diagnosen?
Er det spondylolistese, med eller uden arcolyse?

I så fald er der skrevet lidt om det for nylig: http://www.k10.dk/showthread.php?t=31974

Og ellers kan du finde mere ved hjælp af søgefunktionen.

Udover rygproblemerne, og mave problemerne, har din datter så problemer med muskelspændinger?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat