Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2016, 00:03   #593
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Velkommen tilbage Peter..

Den principafgørelse 49-16....den forstår jeg simpelthen ikke...hvad skal den gøre godt for...altså ud over at de er pålagt af ombudsmanden at behandle sagen...

Man vil jo intet få ud af at klage over fristerne...selv hvis kommunen har overtrådt loven...

Det faktum at kommunen først skal have truffet en afgørelse i sagen før man kan klage over overskridelse af fristerne....ja det gør 49-16 fuldstændig nyttesløs...

Samtidig skriver de i afgørelsen at der ingen sanktioner er imod kommuner bryder paragraf 3 stk 2 i retssikkerhedsloven..

Måske det er mig der har misforstået denne for mig nyttesløse principafgørelse...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat