Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2012, 22:33   #7
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ok. Sådan er det ikke.
Jeg har haft en halv times speciallægesamtale med psykiater, men ikke undersøgelse som sådan. Ham, jeg kommer hos nu, vil ikke snakke, eller undersøge for de her ting. Det er bare fastslået, at jeg skulle have en personlighedsforstyrrelse, - hmm.
Prognose dårlig, står der. Varig, men let nedsat arbejdsevne.

Flere psykologer har sagt, at jeg har PTSD, men nok mest på grund af min opvækst. Jeg havde det helt klassisk i en del år efter en dramatisk operationsoplevelse.
OCD-reaktioner forårsager ofte, at jeg kommer for sent (tjekke-kontrollere-ritualer). Det står der ikke noget om.

Min opererede skulder bliver aldrig helt ok, siger kirurgen, og kommunen har fået hans redegørelse. "De ved godt, at den ikke bliver ok", siger han.
Min helt lige nakke med et par led, der sidder ok, men lidt sjovt, er ikke behandlet. Den giver smerter ved megen sidning, så det skal den.
Mit bækkenvrid, "medfødt", som er omtalt af reumatolog, og benægtet af en skulder-læge!! skal behandles med mellemrum, som f.eks. nu.
Fotografierne af slidgigt i knæene bliver ikke accepteret.
Nedsat arbejdevne, men det menes, at en god gang træning kan holde problemerne i skak, - og dermed tæller det ikke.
(Ups, hvordan får en kontanthjælpsmodtager råd til det?)
Nej, der er ingen diagnose, bare en samling gebrækkeligheder.

Sidst redigeret af mukke; 27-04-2012 kl. 22:40.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat