Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2021, 09:06   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Sygedagpengestop skal ankes.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=37437

og de 28 dage skal overholdes, på minuttet.

Man klager/anker til kommunen, inden 28 dage på minuttet, hvor kommunen nu har 4 uger til at foretage en reel genvurdering.

Hvis kommunen fastholde, skal kommunen fremsende klagen/anken til Ankestyrelsen.

Ankestyrelsen har servicefrister, som juristerne selv fastsætter.

Ved Ankestyrelsen søger man aktindsigt, for at kontrollerer at kommunen har fremsendt alle relevante og korrekte oplysninger.

Jeg hæfter mig ved følgende oplysning:

""Hun har svært ved at passe sin hest, men har dog ikke smerter, når hun sider på ryggen af den""

Den oplysning skulle være nok til at bedømme at der er noget galt, efter mine erfaringer.

Har selv oplevet det efter adskillige lumbale operationer for diskusprolaps hvor jeg mistede min gangfunktion med stærke smerter.

Når jeg blev hjulpet op på en cykel, forsvandt smerterne og jeg kunne bevæge mit ubrugelige ben. Korsbenet blev presset på plads og alle problemer for mig forsvandt

Derfor skal hun melde sig ud af "Flinkeskolen" og banke i bordet for videre udredning.

Men husk der SKAL klages/ankes over afgørelsen for sygedagpengestop.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat