Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2014, 01:51   #8
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Betthi Se meddelelser
Hej
I forbindelse med et jobafklaringsforløb, skal der udfyldes en rehabiliteringsplan forberedende del til forlæggelse for rehabiliteringteam.
I følge loven, er det den gennemgående og kordinerende sagsbehandler der sammen med borgeren skal udfylde rehabiliteringsplanens forberedende del.
Hos mig var det en studentermedhjælp, der ikke kunne oplyse mig om hvad den skulle bruges til.

Ved godt, at man ikke kan klage over rehabplanen forberedende del, men hvor er min retsikkerhed og retsstilling henne her ??

Venligst Betthi
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Hvor står der at man skal partshøres hver gang der bliver lavet ændringer fra sagsbehandlerens side i den indledende del af rehab planen?

Den gang min blev skrevet sad sagbehandleren og jeg først sammen, så skrev jeg videre på den hjemme med en veninde og sendte den ind til sagsbehandleren, og så skrev han den færdig.
Jeg så den først færdig, da jeg fik den sammen med indkaldelsen til rehab mødet.

Akvamarin

Jeg er godt nok rystet over den måde jeres kommuner har valgt at i skal udfylde indledende del på


Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Der er mange kommuner som gør det ved at borgeren selv udfylder det de kan og så laver sagsbehandleren resten....

Men når det gøres på denne måde ja så kræver det at planen skal partshøres hver gang der bliver lavet ændringer fra sagsbehandlerens side...således at du er helt med på hvad der står i den...

...

Min indledende del er blevet partshørt rigtig mange gange... Begge gange... (jeg ikke kan holde fokus ret længe ad gangen)

Min Sb har først udfyldt det der allerede ligger i sagen og derefter har den været ping pong mellem Sb, fagforening og mig indtil alle var tilfredse med indholdet.
Begge gange har jeg skullet slutte indledende del med en underskrift og på den måde har jeg holdt fast på rettelserne indtil ALT var i orden.

Det må da ikke være rart at et så vigtigt dokument i jeres tilfælde beror på en sagsbehandlers omhu eller mangel på samme, eller som i dit tilfælde Betthi bliver udfyldt på baggrund af en studentermedhjælps notater, hvor vedkommende ikke var sat ind i sagen.
En afsluttende underskrift burde være et must i så vigtige papirer...

Sidst redigeret af Moi; 27-10-2014 kl. 02:22. Årsag: Tilretning for overblikkets skyld...
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat