Se enkelt indlæg
Gammel 03-02-2011, 01:13   #10
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jea Se meddelelser
Det undrer mig bare kraftigt at han ikke mener han har de rette kompetencer til at sætte diagnoser på min psykiske tilstand, men syntes at en psykolog skal indover??? Det er da psykiatere der stiller diagnoser... så vidt jeg ved! Jeg har dog diagnosen, depression, samt noget angst. Ville nu gerne komme det noget nærmere, da min psyke har været problematisk i hele mit liv, og jeg dels gerne vil forstå det selv, samt kunne forklare min tilstand overfor SB og andre.

Skal igen til møde med SB om ca. fire uger.

Jea
Prøv at overbevise din sagsbehandler i vigtigheden af at få en udredning
Hvis du har haft problemer med psyken hele livet, og har depression og noget angst, kan muligheden jo være at depressionen og angsten er opstået pga en hel tredje ting - altså en primærdiagnose

Jeg blev sendt til en neuropsykolog. Det varede 5 timer, og for første gang blev der sat en reel diagnose på mig, som ikke bare var gætværk. Det var en lettelse ud over alle grænser! (ingen andre havde været i stand til at komme frem til min rette diagnose)

Jeg har så efterfølgende også været til uvildig psykiater for at få en speciallægeerklæring. Den bakkede neuropsykologens rapport op

Begge på foranledning af lægekonsulent, som ikke fandt min sag entydigt belyst
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat