Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2011, 21:02   #6
Jea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2011
Indlæg: 100
Styrke: 14
Jea er ny på vejen
På min opfølgningsplan står der både en visitationskategori og et andet sted på den er der en matchkategori - det er da pokkers forvirrende!!!

Fandt lige visitationskategorierne:
§ 12. Kommunen skal på baggrund af oplysningsskemaet efter § 11 og eventuelle andre oplysninger i sagen foretage en visitation til en af følgende kategorier:

1) Sager, hvor tilbagevenden til arbejdsmarkedet er umiddelbart forestående (kategori 1).

2) Sager med risiko for langvarigt sygdomsforløb eller risiko, hvad angår arbejdsevnen (kategori 2).

3) Sager, hvor lidelsen eller sygdommen medfører et længerevarende sygdomsforløb (kategori 3).

Annagw - Tusind tak for oplysningerne omkring MATCH kategorierne
Er du sikker på at man ingen ydelse kan få, hvis man bliver godkendt til et flexjob?

Før stod jeg i kategori 2 på dem begge - nu er det så kategori 3 på begge. Det vil jeg så vælge at tage som et tegn på at min SB forstår at der skal laves en afklaring! Selvom jeg syntes at ovenstående kategori 2 lyder som den der mest hælder til evt. flex eller ftp (risiko for arbejdsevnen).

Garfield - Så er det da heldigt at jeg nu er kommet i match 3!!!

Ang. lægepapirer, har jeg lige været hos psykiateren i dag, og han er enig med mig i at jeg bør sættes i arbejdsprøvning, så det vil der stå, når/hvis SB ønsker oplysninger derfra.

Jeg skal til møde hos SB 31. jan.

Krizzer85 - Jeg gik som almindelig ledig i et halvt års tid på dagpenge, men da tiden kom for at jeg skulle aktiveres på fuld tid, kunne jeg slet ikke overskue det og meldte mig syg igen.

Jea
Jea er ikke logget ind   Besvar med citat