Se enkelt indlæg
Gammel 11-11-2019, 16:22   #7
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
ALLE relevante oplysninger SKAL med så borgerens sag belyses korrekt. Så SB. må IKKE undlade relevante oplysninger, selvom de rigtig gerne vil.

Hvis jeg (overvejer) at betale for en sådan (eller sådanne) så forlanges disse selvfølgelig vedlagt som notat til min sag, og derfor kan og må de IKKE se bort fra disse. Gør de det kan jeg anke, og "melde" dem for brud på "officialprincippet" og sikkert også andre ting, som jeg ikke har fundet endnu .

Jeg forhørte mig, for at have en plan X, hvis de skulle afvise at indstille mig til FP., og jeg så vil søge FP på en paragraf 17.2 i pensionsloven.

NB. Faktisk så er jeg sideløbende i fuld gang med at afklare, muligheder for at indhente, sammensætte osv. en sag på nøjagtig lige fod med kommunens. Derfor var spørgsmålet, om nogen ligger inde med en sådan erklæring, så jeg kunne se, hvilke spørgsmål en kommune kunne finde på at stille en psykolog, psykiater osv. Da man åbenbart ifg. min psykolog kan stille spørgsmål (som selvfølgelig berører prisen), men jeg er træt af at vente, og jeg vil hellere være forberedt, end blive overrasket (selvom det nok er lidt umuligt )

"Min måske" egen sag, vil også indeholde den forberedende del, som en SB udfylder, men som jeg så selv har besvaret og udfyldt. Selvfølgelig kan vil jeg ikke bruge kommunens dokumenter, men selv "opfinde" mine egne, og bruge disse, men de skal ligne og indeholde det samme som kommunens.

Håber jeg giver mening. Det er s** lidt komplekst at forklare!
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat