Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2008, 12:00   #16
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
En anden ting er, at sådan et privat foretagende som Incita, garanteret er "vægtet" af deres success med at få folk i arb. prøvning hvis jeg gætter rigtigt... altså at de belønnes efter success, hvilket kan farve uvildigheden af Incita's arbejde... nøjagtigt som det er med eksterne jobvirksomheder.
Efter at være blevet visiteret til flex, blev jeg sendt til anden aktør, og var forberedt på, hurtigt at blive sendt i en praktik, fordi at de jo bliver lønnet efter succes (måske du husker, at du advarede mig mod dem). Jeg så det så som en fordel, for jo hurtigere jeg kom ud i noget, jo hurtigere kunne jeg få mulighed for at bevise, at jeg ikke kunne klare 20-25 timer om ugen.
Men fakta er, at "min" jobkonsulent har været meget obs på, at finde et job som jeg både kunne klare, og gerne ville.
Det lykkedes så bare ikke.
Men han har aldrig på noget tidspunkt, nævnt et ord om at få mig ud i noget, som jeg vil benævne som skod-jobs.
Hele vejen igennem har jeg fået en meget fin og fair behandling.
Jeg kan så have svært ved at gennemskue, hvorfor der er så stor forskel på, hvordan externe aktører opfører sig.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat