Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2012, 19:36   #234
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dudde Se meddelelser
Ha ha, Helene.... nej, der er intet galt med min lunger (så vidt jeg ved). MEN jeg har røget i ca. 33 år, så nogen skade har det vel gjort

Det der undrer mig mest er, at jeg ikke har købt en e-cigaret for at holde op med at ryge. Jeg syntes bare at det lød rigtig interessant og ville prøve det. Så jeg har altså ikke besluttet mig for, at holde op med at ryge.... og er overhovedet ikke motiveret, MEN alligevel har jeg ikke røget siden jeg modtog min e-cigaret Og det er da bare utrolig dejligt.... også for min familie

Jeg vil ikke udelukke, at jeg - ind imellem - kan finde på at ryge en cigaret, men som sagt har jeg endnu ikke haft lyst til det
det kan være du får det ligesom mig (jeg må også gerne ryge almindelige), men de smager mig simpelthen så dårligt, at jeg gør alt for at undgå dem....

Jeg siger dig, den dagd u tager et hiv af en smøg, så vil du bemærke at der slet ikke er røg i sådan en fætter, og at smagen minder om os fra udstødningsrør...og at det også smager af det samme.

Personligt skal jeg være VIRKELIG desperat for at ryge sådan en almindelig smøg, og være udgået for enhver væske, før end jeg tænder sådan en....og det er frygteligt at den ryger af sig selv, det sviner og lugter....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat