Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2011, 23:34   #9
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Djavlsen Se meddelelser
Hej, tak for svarene, jeg har heldigvis også en tegnet sådan en forsikring. Som det er nu får jeg månedelige udbetalinger ud over mine sdp. jeg har kontaktet forsikringsselskabet flere gange for at få svar på om de månedlige udbetalinger forsætter til jeg skal på folkepention, men de er hverken til at hugge eller stikke i og siger at det kan de ikke udtale sig om, men uofficielt siger de at der er nogen hvor udbetalingerne forsætter. Det er guld værd at have såden en forsikring
For mig var forløbet således.
I starten under min sygemelding fik bejdsgiveren udbetalt beløbet da jeg havde fuld løn under sygdom.
Da jeg ophørte med arbejdet pga sygdom overgik jeg til sygedagpenge og fra det tidspunkt fik jeg pengene selv.
Pensionselskabet fik aktindsigt i min sag så de kunne følge den. Ud fra dette afgjorde de så inden kommunen's afgørelse om FP at min arbejdsevne var blevet så ringe at de ville fortsætte udbetalingen for TAE indtil jeg bliver 65 samtidig fik jeg et engangsbeløb som gjorde at jeg kunne få den mest belastende gæld ud af verden, hvilket gør at jeg i dag "tjener" mere end før min sygdom. Men det kommer helt an på din situation og hvad du kan, forsikringen og kommunen følger ikke hinandens afgørelser. Vil så også lige sige at fra det tidspunkt kommunen fik at vide at jeg havde en sådan forsikring og en læge havde fortalt mig at min fremtid lå i at få en førtidspension, så gik det hurtigt med at få de sidste undersøgelser på plads næsten 3 måneder, føler selv at alene det at jeg havde en sådan forsikring at kommunen fik travlt.
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat