Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2008, 14:46   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Her er så lige et par svar fra Metro af og som det fremgår så har de allerede flekser ansat og er ikke uvillige til at ansætte flere ...

Citat:
Kære xxxx


Først og fremmest tak for din henvendelse til os vedr. fleksjob. Vi kan fortælle, at vi allerede har 54 personer ansat i virksomhed under det vi kalder ”marginaliserede grupper”. Det er fleksjob, skånejob, handicaphjælper, jobtræning m.m., så dette ser vi som en helt naturlig del af vores personalepolitik.



Jeg må erkende, at jeg ikke kendte de nævnte links. Det ene link ijobnu.dk. henviser til jobnet, og der ligger vi med alle vores annoncer, så jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener med at vi ikke lå der? Jobnets hjemmeside er desværre ”nede” netop nu, så jeg kan ikke kontrollere det, men ved at det sker automatisk, når vi f.eks. lægger vores annoncer på Ofir.



Vi ønsker i høj grad at bruge nettet til jobsøgning, og vi har udvalgt et par stykker, som vi synes dækker vores behov – heriblandt også jobnet. Vi ønsker ikke at afskære nogen fra at søge, og derfor har vi bl.a. valgt 2 store jobportaler, samt naturligvis vores egen hjemmeside.



Men igen et tak for din henvendelse – og har du spørgsmål eller andet, er du meget velkommen til at kontakte mig direkte.


Med venlig hilsen

Jette Vestergaard
Human Resource Manager
METRO Cash & Carry Danmark ApS
Ejby Industrivej 111
DK-2600 Glostrup
Citat:
Hej xxxx


Tak for din mail. Vi har allerede i METRO haft stor glæde af medarbejdere både i praktikforløb samt i Flexjob. Jeg har været inde på den hjemmeside, som du beskriver, og jeg vil fremover holde mig orienteret via denne, hvis der opstår et behov / mulighed for at ansatte en medarbejder i et Flexjob. Jeg vil ligeledes undersøge muligheden for, at METRO fremover også benytter omtalte hjemmeside til jobopslag.


Med venlig hilsen

Christina Petermann
Servicechef / Service Manager

METRO Cash & Carry Danmarks ApS
Sletvej 36
DK - 8310 Tranbjerg J
  Besvar med citat