Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2018, 10:48   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ingairene52 Se meddelelser
Jeg har skrevet til min klients sagsbehandler og rykket for sagsaktsindsigt, som vi har anmodet om den 22. januar 2018 og rykkede for det den 2. februar 2018 hvor vi var til 1. mødesamtale. I skrivelsen henledte jeg opmærksomheden på, at den manglende modtagelse af sagsakter for længst har overskredet det lovmæssige krav på 10 kalenderdage - så nu er jeg spændt på om der sker noget ellers må jeg prøve at sende en skrivelse til Tilsynet ved Ankestyrelsen om den manglende aktindsigt inden for tidsfristen.
Med venlig hilsen partsrepræsentant Inga
I kan også gribe den an ved, at i betragter den manglende aktindsigt som et afslag, på anmodning om aktindsigt.

Skriv f.eks. at i forgæves har søgt om aktindsigt, og har rykket for den, men stadig uden at modtage den. Derfor betragter i det nu som et afslag på anmodning om aktindsigt, og vil hermed anke dette afslag, med forventning om, at kommunen sender anken videre til ankestyrelsen.

I kan evt. gøre det sideløbende med, at du skriver til Tilsynet.

Sørger du for, at få kvittering når du afleverer noget på kommunen?

Jeg hæfter mig ved, at du skriver, at du har skrevet til din klients sagsbehandler vedr. den manglende aktindsigt.
Det er ikke sagsbehandleren der laver aktindsigten.
Og ved at skrive til sagsbehandleren kan mange ting trækkes i langdrag hvis denne f.eks. er syg eller holder ferie, eller måske endda stopper i sit job på jeres kommune.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat