Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2017, 08:40   #312
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Tænker angiv den nabo, nej det vil jeg aldrigmedmindredet er vold , misrøgte børn men så har men også pligt til at gøre det.

Men nogen gange.

I vores lille by fik en dame pension efter at have været i avisen med sin soicale angst, stor avis artikel om hvor syg hun var, fint nok, fik hurtigt sin pension, efter 6 mdr. åbnede hendes mand en butik , der står hun så hver dag, er da glad for hun har fået det bedre men det er sådan noget der giver syge et dårlig ry.

Vi har en lille facebook lokal gruppe, hvor en fleks jobber sidder og fortæller om han smutter uden om alle praktikker og job fordi han har for travlt med at bygge om, han siger at hans dårlige ryg intet kan lige nu, og ligger foto ind med, hvor meget han laver, savede 6 rm træ i går i dag hedder det nye gulve, er da glad for at der er dage, hvor ryggen har det godt men igen sådan en ødelægger det for rigtige syge, for deres sagsbehandler tror ikke på dem.

Har en svigerinde som brugte krykker og metal på begge ben når hun gik, da hun fik hendes pension, kunne hun gå uden og arbejde i mandens firma, igen dejligt at hun fik det bedre..

Tro desvære at mange kender sådanne personer og at det er sådan noget, der for folk til,at mistro syge.

Jeg tror altid på folk, især fordi jeg jo selv har ondt men gør mit bedste i mit job og liv, jeg her meget brug for hvile tid og kan godt blive vred, når folk sidder og praler på nettet om hvor nemt det er at snyde kommunen, for jeg ved det rammer andre der skal igennem systemet.

Jeg vil aldrig melde nogen, for tænk hvis jeg tog fejl. men nogen gange forstår jeg godt vrede sagsbehandler.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat