Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2011, 22:36   #5
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte1977 Se meddelelser
Hej alle på K10,

Jeg er dybt frusteret og føler mig som et ringere mennekse, fordi jeg har den sygdom jeg har, og er på Ftp.
Jeg blev tilkendt pension i 2009 efter at have kæmpet mod kommunen siden jeg var 18 år - er 33 år i dag.

Jeg er enlig mor til to børn på 3 og 7 år og har en biopolar lidelse (tidligere maniodepressiv), som dog er under fuld kontrol og har været det siden jeg fødte den yngste.

Jeg er så led ved mig selv, når folk spørger hvad jeg laver - for jeg laver jo ikke en skid, selvom jeg er ret intelligent ect...
- Det er som om mit sind slet ikke kan affinde sig med at jeg "bare" går hjemme...

Det er også svært at finde en kæreste, da de fleste løber skrigende væk, når de hører jeg er pensionist PGA EN PSYKISK SYGDOM
Syntes jeg bliver mere og mere ensom og lukker mig mere og mere inde og undgår andre mennekser, for tænk nu, hvis de spørger, hvad jeg laver???

Hader at det skal påvirke mig så meget, og havde jeg haft en mand/kæreste var jeg ikke sikker på, at problemet ville have været så stort.

Man kan jo ikke mærke på mig at jeg er syg. Jeg er velfungerende i dagligdagen omend jeg bliver en smule mere træt end andre mennekser og har en lavere stresstærskel, men jeg har jo ikke fis i kasketten

Hvad gør I? Hvor møder i ÆGTE mennesker og hvad fortæller I at I laver, når I er psykisk syge?

Kram Lotte
Kære Lotte! Ikke nemt ikke nemt !Men hovedsagen er at bare du har det godt med at være ftp 'er så må resten af verden sgu synes hva fanden de vil. Ved godt, at alt ikke bare er sort på hvidt og det kan være meget svært, når man ønsker sig en ven . De hænger jo ikke ligefrem på træerne, og skriger en i hovedet : her er jeg vil du ha mig , jeg vil nemlig gerne ha dig ! Det bliver jo ikke nemmere når man så oven i købet selv er psykisk syg, som i dit tilfælde og for den sags skyld osse i mit . Jeg er bare så gammel og har for længst opgivet den del af livet . Du er stadig ung Lotte og har sikkert meget at byde på . Tro på det vil lykkes, så skal det nok gå. Ved ikke om du har lyst til du lille skånejob eller lign. , så var det måske en mulighed . Tænker bare i forhold til dit selvværd Lotte . Masser af held og lykke til dig og dine børn . Knuz Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat