Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2011, 22:20   #4
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Hejsa Lotte !
VELKOMMEN til ! Her møder du ihvertfald ÆGTE mennesker - der ved hvordan man har det

Jeg tror alle der har en "skjult sygdom" kender til det du skriver !

Jeg har haft perioder hvor jeg nærmest følte jeg ikke længere var mig men en omvandrende sygdom - og en trigeminusneuralgi kan altså ikke ses - så følelsen af at jeg bare "skabte mig" bar jeg på ret længe !
Jeg er holdt op med at konstant " bære et alibi" printet i panden ! Selvfølgelig er der perioder hvor jeg ligner noget katten har slæbt ind på et krisecenter for voldsramte kvinder når jeg er blevet opereret i ansigtet - og oplever den omsorg og ynk det indebærer - men stingene er da knap nok ude førend de mærkelige spørgsmål kommer igen.
Min sag ligger i pensionsudvalget pt og jeg venter på en afgørelse ! Og jeg har besluttet mig at får jeg tilkendt ftp - så er det så absolut kun de nærmeste der får det at vide ! Resten kan da være bedøvende ligeglad - og de ved heller ikke hvilke uanstændige kampe jeg har måttet kæmpe for at overleve - eller hvilke vanvittige oplevelser jkeg har med i rygsækken !
Og ja : min kæreste skred ret tidligt i mit sygdomsforløb - og har da tænkt de samme tanker som dig ! Hvordan lyder en kontaktannonce ikke :
Tandløs kontanthjælpsmodtager med kæben fuld af skruer søger ligesindet der er lige til at bide i ......

Næ - jeg har sat "kæreste søges" på stand-by indtil jeg igen har tillid til min omverden - og indtil da må jeg hænge ud herinde - hvor der er folk der forstå mig ....
KH
Vibbe
Åh Vibbe! Du er sgu fantastisk, med din store humoristiske sans.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat