Emner: Formue ved KH
Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2017, 21:38   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Post Se meddelelser
Hejsa

Min datter har 3 børn og har fået frataget sin KH , da hun har en en opsparing på ca 35000kr
De er opsparet af hendes børneydelser og skal bruges løbende til tøj, mad og andet til børnene, feks, konfirmation om 2 år, vil bare lige høre om jeg har læst principafgørelse 69-13 sag nr 2 rigtigt, at kommunen ikke kan betragte de 35000kr som formue, da de er opsparet af børneydelserne, som hun kan dokumentere.

Hilsen post

http://www.co-sea.dk/files/CO-S%C3%B...2013/69-13.pdf
Uanset om i kan finde afgørelser der er gyldige eller ej, så synes jeg helt bestemt din datter skal klage over afgørelsen.

Husk at overholde klagefristen, og aflevér klagen mod kvittering, så dokumentationen er i orden.

I klagen synes jeg i skal bruge de argumenter i kan finde i div. afgørelser, gyldige eller ej.

Hvis der ikke er en gyldig princip-afgørelse, så kan man jo håbe på, at din datters klage ender ud i en ny princip-afgørelse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat