Se enkelt indlæg
Gammel 16-07-2011, 00:41   #126
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mymlen Se meddelelser
Jeg er så en af de mange, der har været igennem L.B.'s sagsbehandling. Min sagsbehandler indstillede mig til en førtidspension, og sagen var umiddelbart ligetil. Arbejdsprøvninger, lægeerklæringer, sagsbehandler og lægekonsulent pegede entydigt på en førtidspension (og advarede om yderligere arbejdsprøvning). L.B. underkendte stort set alle erklæringer og fordrejede gamle oplysninger i min ressourceprofil på den mest groteske måde for at legitimere sit afslag og kræve mig i nye behandlinger og arbejdsprøvninger.
Det er fuldkommen berettiget - og på tide, at der bliver lavet en tråd om ham og sagsbehandlingen i Københavns Kommune, hvor syge borgeres retssikkerhed bliver systematisk krænket. Det er nødvendigt med en kulegravning af forholdene i København, og jeg håber da, at der er flere, der kommer frem og fortæller om deres oplevelser. Det kan jo ende med, at vi klager i samlet flok til vores borgmestre og ombudsmanden.
Helt enig, jeg er meget sikker på netop Lars Blytækker er netop en af dem i visitationsteamet, der har indstillet min sag til et afslag på førtidspension, da min SB siger det er hele visitationsteamet der slet ikke vil lytte til noget som helst hun siger, af de argumenter jeg har bedt hende gå videre med, som hun har gjort.
Lars Blytækker var jo som sagt også med til foredraget om hvordan man fremtidigt begrænser tilgangen til førtidspension.

Jeg har bedt Borgerrådgiveren om at jeg vil have navne på dem der sidder i visitationsteamet, de får netop bare en jurastuderende til at underskrive breve så man ikke ved hvem de er, det er dæmle så kriminelt og lugter fælt så det vil noget.

I øvrigt, så er der en svarfrist til Borgerrådgiveren på 3 uger, og Musvaagevej har nu her 15 uger efter min klage stadig ikke svaret Borgerrådgiveren.
De de blevet rykket flere gange for svar, men nu ignorerer de totalt Borgerrådgiveren også.
(Jeg afleverede min klage til Borgerrådgiveren den 4 april)

Til de som er imod tråden, så kan jeg kun sige jeg synes det er MEGET naivt at skrive man bare kan klage, det kan man Sg'U da ikke når Jobcenter/forvaltning bare bryder loven og ignorerer både borger og Borgerrådgiveren.
Jeg VED det er med vilje de ikke svarer på min klage til Borgerrådgiveren, jeg har jo alle mine argumenter i orden og al min dokumantation, så de kan jo kun svare at jeg har ret, hvilket de jo heller ikke vil, så nu undlader de bare at svare.

Jeg vil lige understrege at jeg fik medhold i min første klagesag til Borgerrådgiveren om urimelig lang sagsbahandlingstid og manglende opfølgning på min sag i 1 1/2 år i Nyropsgade.
Men hvad kan jeg bruge det til når jeg ikke har navne på de ansvarlige som i Nyropsgade også bare hed "teamet".
Det lykkedes mig desværre aldrig at få navne på dem, og det er helt sikkert med vilje de er anonyme, så kan de jo bryde loven alt det de vil helt uden konsekvemser, det er TOTALT urimeligt, og helt uhørt og også grunden til at jeg denne gang bare SKAL have navne på samtlige medlemmer af den røverbande, der kalder sig visitationsteamet.
Jeg havde f.eks. aldrig kendt til Lars Blytæker hvis ikke det var fordi jeg har læst om ham herinde, hvilket jeg er vældig glad for at have gjort.
Ud fra det du skriver, så lyder det som ham der har været MEGET inde over min sag - den er også totalt forvrænget og så fuld af løgn og ulovligheder at det skriger til himlen, det kan kun være ham, og det skal jeg sg'u nok komme til bunds i om det er.

Dengang blev min sag, straks jeg klagede til Borgerrådgiveren, overflyttet til Musvvaggevej hvor man fortsatte syltning af min sag helt indtil jeg selv søgte efter paragraf 17.

Synes stadig navne er helt på sin plads!!!
Det var udover diverse rigtig slemme Sb'er hovedsageligt TERM-læger jeg ville have fokus på i denne tråd.
Jeg ser ingen problemer i at lægge navne ud på læger der benytter TERM-modellen.
Hvis man er TERM-læge, må man da kunne stå inde for det, og patienteren skal have ret til at vælge en anden læge hvis de ikke vil undersøges efter en undersøgelsesmetode der KUN har til formål at somatisere patienter, dvs. gøre alle til hypokondere og derved parkere dem i systemet i årevis på Liaison-psykiatrisk afdeling hvor man kan få lov at være tvunget "forsøgskanin" i årevis på psykofarmika.

Vi har lov at vælge TERM-læger til og fra, men kun hvis vi ved hvem der er TERM-læger kan vi vælge dem fra.
Det er jo dem Jobcenter helt bevidst henviser os til, men vi har faktisk ret til at vælge en anden læge, det kan de ikke nægte os, selv om de forsøger om den går.

Sidst redigeret af Lotte68; 16-07-2011 kl. 00:51.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat