Se enkelt indlæg
Gammel 12-05-2013, 22:27   #8
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Hæ hæ den har de ikke prøvet af på mig, men derimod har de ikke villet sende sagsakterne til andre myndigheder. Jeg har mine egen sagsakter 18 gange pga. de mange aktindsigter jeg har fået, så jeg kan altid hjælpe andre myndigheder, med den dokumentation de mangler.

Jeg nægter også at tale i telefon med dem, så alt er på skrift, på nær et par samtaler, som jeg optog, så de er heller ikke selv så forhippede på at tale med mig.
Ville ønske jeg havde været klogerer når det kom til kommunen, men var i lang tid for autoritets tro og troede at når de behandlede ens sag så lavede de en ægte vurdering og ikke bare en spare runde....

Er selv begyndt at optage samtaler osv desværre kan jeg ikke møde op og snakke med dem da jeg er kemisk overfølsom så jeg bliver syg i lang tid hvis jeg sætter fod i job centret (man kunne sige jeg faktisk er overfølsom overfor selve job centret og personalet ) Så det meste foregår over tlf, og det er bare så *arg da de jo ikke er forpligtede til at registrer det når det er over tlf, er dog også begyndt at optage det og har fået mig en bisidder og fanden og hans pumpestok, er bare så irriterende at de ikke kan behandle en ordenligt..

Jeg har også fået af vide at der tit bare skal stå en eller anden dum ting i ens sag ja så vil de for ever være på nakken af en...

Har også overvejet om man bare burde gå til medierne, men orker ikke alt den omtale og de kommentarer folk kommer med til en..

Ved ikke hvorfor, men tanken om at høre en hjerne lam politiker som Joachim B Olsen forsøge at sælge til familien danmark hvorfor jeg ikke skulle have ftp fordi jeg ifølge ham var sådan og sådan og der stod det og det i min sag osv.. tiltaler mig ærligt talt ikke...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat