Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2014, 16:16   #8
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.773
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, du har fuldstændig ret...

Kære Stampe.

... men jeg spørger bare ind til om der er en snert af VANVID i den måde vi gør tingene på i dag.

Hele den lovgivning har kun som formål, at embedsmænd skal kunne få svar på at bringe borgeren der hen hvor de ønsker.

Men jeg mangler bare lidt, som borgeren kan bruge i sin søgen efter RETSSIKKERHED.

Det kunne være sagsbehandlingsfrister for indkaldelse, når nu ens SB ikke svare på ens henvendelser.

Det kunne være en sagsbehandlingsfrist på en afgørelse til borgeren?

Her kunne jeg nævne 1000 ting som borgeren skal finde ud af hen ad vejen og ofte gennem Principafgørelser.

Jeg mangler RETSSIKKERHED for de borgere som ikke kan blande sig i debatten som du og jeg kan.

Men du holder fats på at fremover skal vi gøre, som vi altid har gjort.

Hvilket jeg er ganske uenig i.

Jeg mangler konsekvens når det offentlige ikke overholder den lovgivning, som Folketinget har vedtaget.

Men du er jo altid god til at tage det offentlige i forsvar, så jeg vil anbefale dig, at skrive til ministeriet og få svar på eksempelvis sagsbehandlingsfrister af enhver art for Rehabiliteringsteam`s arbejde. Så kan andre jo se hvilke kryptiske svar du modtager.

Og forholder det med de svageste borgere, som ikke har det overblik som du og jeg har.

Så, nej samfundets måde at behandle de svageste på er efter min mening utilstedelig.

Selv de klageindstandser vi har, Tilsynet, er begyndt at udsende ulovlige afgørelser.

Ønsker du dokumentation?

Hvad er sagsbehandlingsfristen for genansøgning af invalidebil i Dragør kommune? Det skal naturligvis være en politisk vedtaget frist.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 08-06-2014 kl. 16:39.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat