Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2011, 19:23   #6
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Hej Ricky...betyder det, at det sendes til afklaringsteamet, at der søges en § 18? Det er der nemlig ikke nogen der har sagt noget om til mig, men det håber jeg da, at det er det, som det betyder.

ANg arbejdsprøvning så har jeg hele tiden sagt ja tak og amen til alt hvad kommunen har sendt mig til. Problemet har været, at selv de kurser og arbejdsmarkeds afklaringsforløb alle er endt op med individuelle samtaler og ingen reelle arbejdsprøvninger, da jobkonsulenterne har vurderet, at jeg var for sårbar og ustabil til at sende ud i praktik. Det er ikke mig, der har sagt nej tak...tvært i mod. Jeg har nemlig selv sagt, at en arbejdsprøvning ville være godt, så det kan dokumenteres, at jeg faktisk helt reelt ikke kan.

En stabil arbejdsprøvning, hvad indebærer sådan en? En af mine største problemer er jo lige netop at jeg er hamrende ustabil i rigtig mange sammenhæng

Hej Helenekr... Ja jeg håber også at det blot er det sidste hul der skal lukkes...håber virkelig inderligt. Jeg kan ikke klare mere.
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat