Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2018, 12:12   #4
TRUTT
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2018
Indlæg: 18
Styrke: 7
TRUTT er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af OneDude Se meddelelser
Hej

Jeg er på ingen måde klar til praktik eller lignende endnu. Psykiater har lavet en lang fredning hvor hun fraråder alt kommunalt pres, og at der ikke nogle beskæftigelsesfremmende tiltag inden for det næste år.
Alright, altså hvis de bare skubber den fredning til side og siger du skal ud i et forløb nu, hvor du ikke er klar til det, så laver de noget ulovligt. Da dit helbred ikke må tage skade af en praktik.

Men praktikken er jo så et stykke ude i fremtiden, men den er en klar del af det forløb der skal teste din arbejdsevne, så har du erhvervserfaring kan du godt lave dit CV og give det til hende, men jeg er 100% sikker på det ikke er et krav, det er for at gøre hendes arbejde nemmere når du engang er klar til et praktikforløb et stykke ude i fremtiden, hvis du har fået et 5 års ressourceforløb har du jo også masser af tid til at få det en smule bedre.

Men altså, tilbyder de dig praktikker lige pludseligt hvor du ikke er klar til det, og forsøger at presse dig når du siger du ikke er klar, så tag også din læge med indover, han kan handle noget hurtigere og du har allerede fredningen fra din psykiater

Ps. personligt ville jeg lave det CV hvis min rådgiver fortalte mig jeg skulle, alene for at vise at jeg er samarbejdsvillig

Sidst redigeret af TRUTT; 05-04-2018 kl. 12:27.
TRUTT er ikke logget ind   Besvar med citat