Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2010, 23:10   #10
Tullepigen90
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tullepigen90s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Lokation: Jylland
Alder: 33
Indlæg: 113
Styrke: 14
Tullepigen90 er ny på vejen
Super dejligt, at "opdage" at man ikke er den eneste unge herinde på k10
Til S_phoenix jeg håber virkeligt at der snart kommer styr på din ftp, sådan at du kan få ro i din hverdag. Jeg kunne selv personligt mærke at det gav mig meget ro og mange spekulationer og problemer fløj fra min skulder alligevel det selvfølgelig også var en stor nederlag at få tilkendt ftp som 18 årig, men for mig var det, det eneste rigtige. jeg har ikke engang siden min ulykke som 12 årige kunnet klare at fuldføre folkeskolen, så hvordan skulle jeg så klare et arbejde, når jeg øje engang kan sidde på en stol og lytte????
kommunen sagde dog i første omgang at jeg ikke kun få ftp fordi man skulle være over 25 år SIKKE EN GANG LØGN! Men dengang var hverken mine forældre eller jeg inde i reglerne specielt godt, så der gik nogle måneder, så fik jeg en ny sagsbehandler og hun fortalte de "sande" regler og søgte ftp. for mig og det gik hurtigt igennem, jeg fik ftp med tilbage virkende kraft fra jeg fyldte 18 år
Jeg har nu fået ftp i snart 2 år og det fungerer godt alligevel man godt nogle gange kan tænke, at ens liv er næsten ikke begyndt og allerede slut, men jeg vil prøve at tænke positivt. Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke og jeg haber at der med din ftp snart bliver ro
Mvh. Tullepigen90- Nanna
Tullepigen90 er ikke logget ind