Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2010, 20:45   #1
boondock
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
boondock er ny på vejen
Question hvad skal jeg gøre?

Hej alle Her er min historie

jeg er 24 år gammel, og lider af kronisk smerter i led og muskler. Jeg kan ike klare noget fysisk overhovedet, selom jeg virkelig anstrenger mig. Jeg kan gå og ordne have i 2 timer, og så være fuldkommen smadret i de næste tre dage, hvor jeg bliver nødt til at tilbringne dagene på sofaen..Jeg har været i gennem systemet i snart et år, og har været i gennem en hel masse prøver, til sidste blev jeg henvist til en psykolog for at lære at lev med smerterne.
både min læge og psykolog mener jeg skal i arbejdsprøvning for at teste min fysiske grænser og anbefaler at jeg ikke skal kastes ud på arbejdsmarkedet. Jeg har snakket med en jobkonsulent, og fortæller at jeg gerne vil på en arbejdsprøvning, men de afviser en arbejdsprøvning, og siger at jeg skal i jobaktivering 25 timer om ugen, og efterfølgende finde en praktikplads. Jeg har har fortalt dem, at psykologen har sagt at jeg ikke skal ud på arbejdsmarkedet pga mine smerter, jobkonsulenten svarer hertil at hun har fået en udtalelse fra ham om, at det er ok at jeg skal ud på virksomhedspraktik. Dvs at jeg skal strarte med 25 timer og op til 37 timer om ugen hen ad forløbet..
Jeg kontakter min psykolog for at høre om dette kan være sandt, her finder jeg ud af at jobkonsulenten aldrig har talt med psykologen, og at psykologen ikke har modtaget nogen udtalelser fra jobcenteret. Heldigvis har jeg optaget samtalerne mellem mig og jobkonsulenten , hvor hun fortæller, at hun har fået udtalelser fra min læge og psykolog. Jeg har fået en skriftlig bekræftigelse fra min spykolog at han ikke har modtaget nogle udtaleleser fra jobcenteret, ergo- jobkonsulenten har løjet.
Min læge har også bekræftiget at hun ikke har modtaget noget, fra jobcenteret, dog har hun bekræftet det over tlf. (som jeg også har optaget)
Jeg har ringet til min sagsbehandler vedr. arbejdsprøvning , men hun fortæller at hun intet har med sagen at gøre, og henviser mig så til jobkonsulenten. Min sagsbehandler fortæller mig desuden at virksomhedspraktik og arbejdsprøvning er det samme- at virksomhedspraktik er til for at finde et job man kan klare fysisk (også optaget samtale)

1. Kan det være rigtig at min sagsbehandler intet har med min sag at gøre?

2. Hvad er næste træk for mit vedkommende? For jeg er på bar bund..

Har i evt kommentarer eller råd til denne historie, så ville jeg være glad hvis i ville skrive til mig !
boondock er ikke logget ind   Besvar med citat