Emner: Revalidering
Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2009, 09:06   #5
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Har snart forsøgt mig med al form for kontakt... Ringet, skrevet, mailet, siddet og ventet på at snakke med en i flere timer, hidset mig op foran medarbejder på jobcenteret, klaget til overborgmester osv.. Det tog mig 10 måneder at få tilkendt revalidering, og har siden december været uden forsørgelse fra det offentlige.. Fik så et brev, hvor de informerer mig om begrænsninger, da de ikke mener, at jeg må have prof. kontakt og kun meget lidt computerarbejde og fik så en flaskehalsliste... Har så skrevet et langt brev, hvor jeg mener, at jeg ikke kan finde noget på den liste..
Fik til sidst at vide, at jeg ville blive kontaktet, når de igen nåede til min sag.. Sagde så at jeg mente, at hvis man havde fået tilkendt en offentlig ydelse, så kunne man da ikke tillade sig, at putte folk bag i køen igen, men de åh så travlt og åh så få medarbejdere..

Efter endnu en næsten søvnløs nat slog det mig....

Kom her i nat til at tænke på det med at ægtefælle skal forsørge hinanden på kontanthjælp... Så slog det mig, at hvis både min mand og mig er på kontanthjælp så har vi mere udbetalt end hvis kun min ægtefælle arbejder.. Da et spøjst system, det mente min mand nu ikke, da jeg vækkede ham med mit nyeste påfund..
Det næste jeg lige kom på var, at jeg har læst herinde, at flere af Jer som er fleks er på kontanthjælp.. Er det så også at ægtefælle skal forsørge??

Undskyld den pærrevælding
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat