Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2016, 10:38   #16
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af E-M Se meddelelser
Jeg skriver dagbog og jeg har fået tid hormon læge og hos hans lægesekretær, hvor jeg får psykologisk hjælp. Team Aktiv i Hillerød er lejet ind som ekstern aktør og ham der er min kontaktperson, har sagt at de måske vil sætte min arbejdstid ned til 1 time pr uge. Nu må vi se hvad der sker. Jeg møder ihvertfald op hver gang, så de ikke kan sige at jeg ikke var samarbejdsvillig. Men hold da op hvor er det hårdt at jeg bliver så dårlig Jeg har grædt og grædt af frustration og det begynder at påvirke mit humør rigtig meget! Jeg håber ikke det ender i en depression det her, for jeg er begyndt at få tanker om at det hele sku kan være ligemeget når leg ikke kan andet end at ligge og lide. Jeg har ikke engang overskud til at gå i bad
Det er rigtigt flot, at du har fået ordnet både dagbog og hormonlæge. Husk også at holde din praktiserende læge løbende orienteret. Den praktiserende læge spiller en stor rolle i disse sager.

Det er psykisk belastende at være i disse forløb. Fysisk træthed bliver forværret af psykisk pres. Jeg havde heller ikke kræfter til at gå i bad, da jeg var igennem de værste faser af mit kommunale forløb.
Hold ud og pas på dig selv ❤️
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat