Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2008, 15:12   #9
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Kære Phhmw

Ja, jeg ved godt at "jeg har været for flink"; men jeg er stadig under udredning i sundhedssystemet bl.a fordi den "søøøøde" arbejdspsykolog mente at jeg muligvis lider af begyndende dissemineret sclerose pga. af de sygdomsproblemer, der er væltet ned over mig de senere år; men hvis jeg skulle vente på Kommunens initiativ, så kan jeg vente til helvede fryser til is Jeg skal til forundersøgelse på Glostrup 9/10, så det er jeg meget spændt på.
Men det med at være flink, har haft sin årsag: Min kæreste var under uddannelse, da jeg måtte kaste håndklædet i ringen og melde mig syg, og jeg kunne altså ikke få økonomien til at hænge sammen på sygedagpenge og SU, så derfor måtte han droppe ud og skrubbe ud på arbejdsmarkedet i sit gamle fag, der sq ikke giver ret meget i lønningsposen. Vi er jo begge klar over at jeg er temmelig truet, hvad mine arbejdsevner angår, så "Egon" havde en plan , der gik på at jeg skulle holde ud til min kæreste var færdig med den sidste uddannelse, for han bliver jo nok "hovedskaffedyret", uanset om jeg vil det eller ej Nu er jeg efter hånden godt selv klar over værdien af den "Egonplan" ), så jeg kan forsikre dig for, at jeg er droppet ud af flinkeskolen . At jeg tog til det møde i maj med sagsbehandleren, trods, jeg dårligt kunne holde hovedet oppe og var ret så svimmel, skyldes at jeg jo har erfaring for at min Kommune sq ikke sadler og rider samme dag, og at retten til sygedagpenge ophører efter et år, og man bestiller sq ikke andet end at vente på det ene og det andet
I øvrigt har jeg altså skrevet i begyndelsen af min historie at jeg har torticollis; men du har da ret i det hører under dystoni

Mange Hyanna

Sidst redigeret af Hyanna; 26-09-2008 kl. 15:14. Årsag: manglende r
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat