Se enkelt indlæg
Gammel 29-02-2016, 13:25   #39
Tristan .
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2015
Indlæg: 127
Styrke: 0
Tristan . er ny på vejen
Er der nogen herinde der kan forklare mig hvad den forsøgsperiode på 2 år, hvor man må sige nej til operation gør godt for ?

Mine sygedagpenge er blevet stoppet, da jobcenter ikke mener de så kan afklare mig indenfor 69 uger. Eller nogensinde for den sags skyld hvis jeg ikke bliver opereret .

Jeg har kontaktet Middelfart rygcenter, og overlægen har været så flink at sende mig nyt journalblad, da det jo er fejlfortolkning fra jobcenter, altså at operation er en behandlingsmulighed.

Han har nu skrevet : Pt. henvender sig telefonisk til afdeling i relation til forundersøgelse den 29.10.15.

Kommunen er i besiddelse af notatet og vil stoppe sygedagpenge på deres fortolkning af notates konklusion.

Hertil udspecificerer jeg aktuelt at jeg har drøftet principielle kirurgiske behandlingsmuligheder for patientens sygdom. Udfald af det dermed funktionsmæssige resultat i relation til reintegration på arbejdsmarked er meget usikkert samtidig med at indgrebet indebærer risiko for symptomforværring.

Derfor pt. og undertegnede i fællesskab afstod fra operation den gang. Citat slut.

Dette kommer med klagen til jobcenter, er det tydeligt nok skrevet af ham ?
Tristan . er ikke logget ind   Besvar med citat