Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2018, 02:03   #29
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Jeg ville ikke betale et depositum før jeg var helt sikker på om der juridisk er en sag.

Er der dokumentation på de påstande du vil fremsætte i retssagen

Har du været forbi retshjælpen for at se om du kan give dig en vurdering af om der er materiale nok at gå videre med

Det er ikke sikkert det du mener er dokumentation er det i en retssag.

Har du bevis på at det ikke kan være andet som har forværret din tilstand, for tænker at det er rigtig svært at bevise at det lige præcis er jobcenterets skyld og ikke alt muligt andet og måske også svært at finde en spiciallæge der vil skrive under på og evt. Vidne om at det udelukkende er jobcenterets skyld og intet andet, for uden det tror jeg du spilder dine penge


At du ikke har kunnet finde en erstatningsadvokat som har villet vurdere din sag uden depositum vill få mig til at overveje at der måske ikke er nok materiale til at løfte bevisbyrden. Du skal uomtvostligt kunne bevise at jobcenteret alene er skyld ikke jobcentereret som skal bevise at de ikke har gjort det og det er en meget svær bevisbyrde at skulle løfte
Jeg orker ikke at kigge hele sagsforløbet igennem, men jeg vedhæfter mig ved min læges udtalelse: Jobcenterets behandling har tydeligvis forværret min patients tilstand.

Og min specialæges: det undrer mig meget, at man har vurderet borgeren som uddannelsesparat. Og borgeren har tydeligvis fået det værre af den katastrofale behandling af systemet.

Min speciallæge blev så stiktosset at han ringede og skældte jobcenteret ud da jeg fortalte ham om sagsbeløbet. Jeg slås stadig med angst som opstod i forbindelse med sagsforløbet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
At du ikke har kunnet finde en erstatningsadvokat som har villet vurdere din sag uden depositum vill få mig til at overveje at der måske ikke er nok materiale til at løfte bevisbyrden. Du skal uomtvostligt kunne bevise at jobcenteret alene er skyld ikke jobcentereret som skal bevise at de ikke har gjort det og det er en meget svær bevisbyrde at skulle løfte
Det er jo allerede bevist. Jobcenteret tabte sagen i ankestyrelsen, og jeg fik medhold. Jobcenteret havde ikke tabt sagen hvis de var så uskyldige som du påstår, så havde de vundet sagen.

Ankestyrelsen går ikke ind og taberdømmer jobcenteret medmindre der er en gyldig grund. Det er generelt meget svært at vinde noget som helst hos ankestyrelsen.

Sidst redigeret af Aleom; 31-10-2018 kl. 02:06.
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat