Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2010, 08:05   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Huldra det er sgi godt nok ikke til at sige om det er en aktør eller en kommunalt ansat , min sag er lavet og gjort klar af en vikar, men hun var ansat af kommunen for 1 år til at rydde op i deres sager ergo hun var kommunalt ansat

Men jeg ville helt klart skrive til sagsbehandler som du også skriver at du vil og jeg ville meget præcist spørge ind til hvorvidt det drejer sig om en privat eller en kommunalt ....

Når det er sagt så tager vi lige dit spørgsmål en der ikke er ansat af kommune kan IKKE tage nogen beslutning omkring fleks pension osv .. MEN i følge det inger støjberg skriver så kan de lave din ressourceprofil og dermed have indflydelse på hvad det skal ende ud i men det er din sagsbehandler på kommunen der sidder med det sidste ord (i følge mig så skal de private holde nallerene fra vores profiler men men lige nu er det inger støjberg over mig ha ha ) men ergo så kan det måske vise sig at være af det gode at du kommer til en der kan kigge på dig med friske øjne jeg ville i hvert-fald håbe og bede til det hvis jeg var dig ..

Jeg formoder at du har et navn og mail på den nye sagsbehandler så skriv og spørg om en tidshorisont og send den cc til din gamle sagsbehandler h*n vil syntes du er skide irreterende men kan da se i mit eget tilfælde at det gavnede i sidste ende og ingen kunne sige jeg vidste det ikke og det var en fejl og alt det andet pladder de kan finde på ...

Så bare gang i skriveriet så de ved at ja de siger du skal læne dig tilbage og holde din mund men nej det har du ikke tænkt dig at gøre ... du er så irreterende at du holder på at du har lov til at medvirke i din egen sag og vide hvad der skal ske ..
  Besvar med citat