Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2017, 22:49   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Dem der har været til undersøgelser. De får det jo ikke engang det på skrift de får et telefonopkald med undskyldning. De er sg for smarte...

Men lur mig om ikke de vil forsøge at komme uden om at skulle fyrer nogen i Kbh på grund af det her.....de har det med at slutte op om sig selv når lokummet brænder..
Har de virkelig brugt ordet , undskyldning?

Nu har de jo tilkendegivet, at de vil undersøge sagen og så kommer der vel en skrivelse.

Som jeg har "læst" det er et telefonopkald jo kun midlertidigt og for at gyde olie på vandene.
'Så gør vi jo noget, men vi arbejder på sagen.

Udover det undres jeg ikke. Der er så meget andet der foregår som har langt værre konsekvenser.
Klinisk Funktion(læger) fra Frederiksberg H, der direkte lyver og omgører andre lægers vurderinger.
Folk der er terminale og sendes i praktik o.s.v.
Rehabiliteringsteam og pensionsteam er en og samme og kun som facade.

Det her er kun en lille flig og på en eller anden måde ser jeg det som et held for kommunen, for så kan de beklage, tage praksis af bordet og fortsætte med alt det andet. Og bl.a takket være forrædderlisten.
Det her er jo kun kommet på tapatet, fordi der er stærke kræfter og lydoptagelse inde over, men de aller aller svageste har ingen stemme.

Kommunen viser imødekommenhed, men akkurat som rotter ikke bekæmpes med en enkelt fælde, så bekæmper man heller ikke Aids med et enkelt kondom til hele Rusland.
Jeg har tabt min sut for længst.

Undskyld til alle Jer håbefulde!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat