Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2020, 10:46   #61
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Allan har taget kampen op mod systemet 25 gange - og vundet hver gang

https://www.tv2nord.dk/aalborg/allan...1YJNa__deI4c3w

Allan Krogh fra Storvorde har ikke tal på, hvor mange timer han har brugt, på at kæmpe mod sit forsikringsselskab og abejdsskadesystemet. Og desværre heller ikke på, hvor mange fejl i sagsbehandlingen han har fundet.

- Jeg synes, det er skræmmende, at jeg skal sidde og finde de fejl. Men jeg har gennemgået alle detaljer i min sag, og hvis jeg har følt mig snydt, så har jeg stillet spørgsmålstegn ved, om deres afgørelser har været rigtige, fortæller Allan Krogh

Allan Kroghs egen beregning viser, at hans stædige kamp har givet ham mere end en million kroner i "ekstra" erstatning. Penge han altså havde krav på fra begyndelsen, men som han i første omgang ikke fik tilkendt:

- Han vil virkelig undersøge enhver detalje i en sag til bunds, for at være sikker på, at han har det rigtige resultat. Allan er mere interesseret i at få retfærdighed end kroner og ører, fortæller Marianne Fruensgaard.

- Han har helt klart en sag. Og de synspunkter og klager han har fremført, er fuldstændig valide, siger hun videre.

phhmw

Læs og bliv klogere og træf en beslutning om du vil søge aktindsigt i alt og kæmpe imod fejl. Såre simpelt.


Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 09-08-2020 kl. 10:48.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat