Se enkelt indlæg
Gammel 29-02-2012, 19:34   #6
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Pia.. jeg kan godt forstå at du skriver det brev til Mette F.. for du er da blevet trukket rundt i manegen længe nok ♥

Jeg havde lavet et længere indlæg i din anden tråd med udlandet... men jeg ved ikke lige hvad jeg lavede.. for mit indlæg fes ud i det store cyberspace ...

Men jeg skrev at jeg havde skrevet 2 indlæg inde på Mettes facebook .. den nye såkaldte reform har da et par gode ting... men at vide at alle de penge de snupper fra danmarks bund.. pensionister, flexjobbere, kontanthj modtagere osv osv ... de bliver brugt til at dække underskud i statskassen...

Altså det er en omvendt Robin Hood de laver.. tænk, at det er os der har mindst som skal betale .. bare pga de rige .. ministre, bankdirektører og mange mange andre skal blive ved med at opretholde deres levestanddard!!!

Og at jeg ville ønske at alle de mennesker som de snyder vil være med til at lave "Danmarks Forår" !!!!!

Vel lover de en masse .. og de fortæller også at de pøser en masse penge i .. men staten får mere end det dobbelte ud af det...

Jeg ved godt at der ikke er noget som er vedtaget endnu... og jeg håber at det er betalingsringen om igen....

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011

Sidst redigeret af Lunasdatter; 29-02-2012 kl. 20:07.
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat