Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 03:50   #1
dennis guzel
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-03 2012
Indlæg: 5
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
dennis guzel er ny på vejen
nye lov om førtidspension og flexjob

Hej,
Jeg kom til arbejdsskade i 2002 og siden 2002 oplivet jeg masser problemer som alle os i denne hjælplige hjemmeside,man vil høre om nogen kan rådgive mig mere om den nye lov politikkker vil komme med snart.
det er;
DEM DER ER UNDER 40ÅR SOM VENTER PÅ FØRTIDSPENSION,VIL IKKE FÅ FØRTIDSPENSION´´

kan dette værre rigtgit?eller noget andet,pågrund af mine smærte og helbred kunne jeg ikke høre efter nyhederne de sidste dage / uger.derfor beder jeg hjælp som har eller vide mere om dette nye lov,tak.

jeg er i de´situation at aktivetet steden nu er igang med skrive færdige deres rapport til sagsbehandleren som er på ca. 20 sider,hvor sagsbehandleren oplyste at hun vil skrive dette rapport i mit ressource profil,og færdige skrive min sag,derefter vil hun sende det til kommunallægen og til teamlederen,hvis de også anerkender dette,,vil sagen videres tilles til pension kontoret. ved siden af køre min arbejdsskade sag,som blev anerkendt i 2005 på 20 procent.og for jeg kan få det forhøjet skal jeg komme videre fra kontanthjælp,altså nu har sagsbehandleren bolden,man da jeg så høret om den nye lov om dem som er under 40 år,vil ikke få førtdispension blev jeg forvirrende,derfor beder jeg dem og rådgive nig,tak.hvis dette er rigtigt,ville jeg ringe eller skrive til sagsbehandleren og vil høre om hun kunne færdige gøre min sag lidt før,hun sagde det vil tage ca.5-6 mdr.og hvad hvis den nye lov træder i kraft mens.....!!!

hun sagde de havde travlt på kommunen,der var en som hun også skriver hans mappe færdige gjort,den skulle gøres færdig gjort siden november-december 2011,hun kunne slet ikke starte hans mappe endnu,derfor har jeg slet ikke et chance føre ham.
HVAD SYNES DE JEG SKAL GØRE?KUNNE DE HJÆ,PE MIG,TAK.

På den andet side begynde jeg og tænke på om hun prøver på trække tid så den nye lov kan træde kraft,så jeg eller som de andre ikke kan få godkendt førtidspensinoenn.


HÅBER JEG KAN FÅ HJÆLP,TAK....ER NEMLIGE BEKYMRET.
dennis guzel er ikke logget ind   Besvar med citat