Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2011, 20:24   #17
Bitsch
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Lokation: Kalundborg kommune
Indlæg: 37
Styrke: 13
Bitsch er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
jeg er fuldstændig enig! jeg er 27 år og kronisk syg både fysisk og psykisk har lægepapirer på det hele og møder ikke andet end mistro og fordømmende sagsbehandlere og myndighedder. Jeg er sikker på at vi som unge skal kæmpe endnu hårdere, og har selv hørt fra min sagsbehandler at var jeg 55 havde jeg da fået den pension for længst!! fedt nok... som om vi nyder at være misfostre og syge!

mit problem er også at jeg ser "normal" og køn ud. som om at så kan jeg da bedre klare et job nu jeg ikke er grim og ynkeig at se på!!! Føler nærmest at jeg skal lade mit hår fedte og hoppe i joggingtøj og ligne "white trash" før idioterne faktisk tror på at jeg har det af ******* til og lider som jeg nu gør!

arrrhhh er så vred og ked af at jeg og andre ikke får en retfærdig anderkendelse af vi er syge bare fordi vi er unge!!! vi skal da tværtimod holde ud de flere år!!! æv altså...
Åhh jeg ved lige hvad du mener.
Det første min nuværende SB sagde til mig da hun mødte mig var "ihh du er jo sådan en køn ung pige, du skal da bare ud på arbejdsmarked igen" WHF???

Bare fordi jeg ikke tillader at vise dem hvor sårbar og lille jeg føler mig, er sku ikke ens betydende med man er rask. Jeg tager nu slet ikke til møde uden en bisidder, det tør jeg slet ikke.

Sidst redigeret af Bitsch; 22-09-2011 kl. 20:25. Årsag: Glemte er par ord i farten...
Bitsch er ikke logget ind   Besvar med citat