Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2009, 02:47   #2
Maro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Middelfart
Alder: 40
Indlæg: 47
Styrke: 15
Maro er ny på vejen
Hej Jonas

Hvis ikke der sker noget efter din klage til borgmesteren, skal du gå videre til beskæftigelsesankenævnet (såfremt du ikke allerede har været der). Sker der stadig ikke noget, er der ganske simpelt ikke andet at gøre, end at finde dig en advokat, der vil tage din sag pro bono og så politianmelde hele pisset! Hvis ikke det er muligt at finde en advokat, der er villig til at tage din sag, ville jeg sende den smøre, du lige har skrevet her til beskæftigelsesministeren (og Cc til statsministeren og velfærdsministeren sammen med al den dokumentation, du kan vedhæfte) med en trussel om, at hvis ikke han går ind i sagen og får rettet op på det hurtigst muligt, så går du til ethvert medie i hele Danmark, der overhovedet gider lytte og eksponerer statens brud på de lovgivninger, de selv har været forfattere til! Hvis du vil give lidt ekstra pondus, så går du sammen med andre herinde på K10, der har oplevet/oplever lignende ting i din kommune, så i kan danne fælles front. Du er ikke den eneste herinde, der oplever sådan et svineri med KBH kommune og medierne er altid mere interesserede, hvis der er tale om mere end et enkeltstående tilfælde.

Jeg kan ikke se, at du kan gøre ret meget andet, da det lyder som om, du allerede har prøvet alle andre muligheder og du tydeligvis har loven på din side.

Jeg håber, du får noget ud af den klage til borgmesteren eller den efterfølgende til beskæftigelsesankenævnet, for det bliver hårdt at skulle igennem politisager og/eller mediedækning, når du er så syg, som du beskriver.
__________________
Folk der er kloge nok til ikke at engagere sig i politik, straffes ved at blive regeret af folk, der er dummere end dem selv - Platon
Maro er ikke logget ind   Besvar med citat