Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2015, 07:47   #14
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mikey Se meddelelser
Ok, nu er jeg med, havde overset du havde svaret på mine spørgsmål i
Så det vil sige at med en bedre løn vil du ikke behøve at skulle arbejde fuldtid og kan dermed blive selvforsørgende med en arbejdsuge på 20-25 timer om ugen?

Ja det kan jeg blive nødt til. Jeg kan ikke de 37 t. Er det istedet som ufaglært med mindsteløn ville 20 t ikke kunne gå. Hverken økonomisk eller fordi den type ville sværere at få dækket skånebhov i.

Og så undgå at overgå til fleksjob.

Flexjob ville være det allerbedste, dog er jeg blevet afvist heri tidligere. Flexjob som talepædagog eller tidligere erhverv. Men det har aldrig været på tale fra kommunens side fordi revalidering skulle prøves.

Har det været hensigten fra din og eller kommunens side med denne uddannelse til talepædagog, at du ikke behøvede at skulle opnå 37 timer for at kunne klare dig?

Ja fra kommune side. Planen var jeg efter revalidering skulle overgå til det ordinære arbejdsmarked og klare mig selv. Betingelsen for at få bevilget revalidering. Afvist at revalidering kunne være mhp på nedsat tid.

Hvad gik den revalideringsplan som du fik stoppet i 2011 ud på?

Det var læreplads som opsagde kontrakten straks, da de så jeg fysisk ikke kunne honorere alle jobbets funktioner eller de 37t. Og uden læreplads faldt den jobplan til jorden.

Og uden jobplan ingen revalidering. Da jeg klagede over at være bevilget revalidering på en jobplan der var så urealistisk at jeg knap nåede 1 mdr hen, fik jeg ret i det var urealistisk og dermed INGEN yderligere klagemulighed. Dermed røg jeg i samme situation jeg er i nu.

Til mit held dengang nåede jeg så at klage over sygedagpenge stoppet forud for revalideringen. Efter 7 mdr blev min sag hjemvist pga mangelfuld ressource profil, mgl læge oplysninger og at kommune skulle bruge de sidste 13 ugers sygedagpenge til at afklare mig i.
[/QUOTE]

Og nu står jeg så frustreret over ikke at kunne komme videre med uddannelsen fordi jeg skal finde en indkomst og humør og kræfter er i bund. Så skal jeg søge inden for gamle erhverv og vikar men jeg kender mig selv, så jeg vil fungere meget dårligt på de betingelser plus jeg har været væk fra faget i 8 år.

Mvh ladybird
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.

Sidst redigeret af ladybird; 14-08-2015 kl. 09:03.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat