Se enkelt indlæg
Gammel 22-10-2010, 19:57   #172
MathMan
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
MathMan er ny på vejen
@Pjevse det er da godt nok en træls omgang du er kommet igennem.
Jeg synes du også skal klage til til Sundhedsstyrelsens tilsyns myndighed. Email [email protected].
Vi har pt. en sag kørende omkring Eva Blachs faglighed og manglende evne til at holde sig inden for lovens rammer. Vi har fået at vide, at de er ved at samle en hel bunke af sager, og det kan være at de evt. vil koble din sag på også.
Jeg ved godt det kan være hårdt at skrive endnu en klage, men synes Eva Blach endnu en gang er gået over stregen, og det kan da være, at hvis Sundhedsstyrelsen bliv mere klar over hendes faglige virke og hendes manglende evne til at efterleve dansk lov, at de kan sætte en stopper for, hvad du bl.a. har været igennem.
Angående den psykiatriske speciallæge erklæring gætter jeg på, at den nok ikke er det papir værd den er skrevet på. Det er altid den sidste speciallæge erklæring der tæller, så du har sikkert brug for en ny. Spørg din fagforening efter om de kan hjælpe dig med at få en ny.
Jeg synes lige som andre her i forumet at du skal klage til forvaltningens top: Mai-Britt Iversen eller Preben Buchholt. Beskriv hele hændelsesforløbet og skriv f.eks. også i klagen at du gerne vil have foretaget en ny psykiatrisk speciallæge erklæring eller psykolog undersøgelse. Jeg har selv positive erfaringer.
Det kan synes uoverskueligt at skulle klage til de højere indstandser, men min erfaring er at forvaltningens top i en vis udstrækning er lydhør over for det.
Forvent ikke guld og grønne skov, men det kan være at klagen til toppen kan få dig og din sag videre i den rigtige retning.
Jeg ønsker dig held og lykke med det.
MathMan er ikke logget ind   Besvar med citat