Se enkelt indlæg
Gammel 16-03-2011, 04:28   #13
hk12
Elsker at være her på K10
 
hk12s avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Lokation: kbh
Indlæg: 70
Styrke: 14
hk12 er ny på vejen
hej Katharina dejligt med dine " lige ind til benet svar. "
Har kigget på min tilsendte r-profil fra privat aktør, udarbejdet sammen med mig.

Under helbredsmæssige forhold: og " helbredsmæssige oplysninger, der indgår i sagens akter. " kan jeg se at "notat fra s-behandler vedr, kontakt til lægekonsulent med henblik på førtidspension" mangler i selve r-profilen, det er 2 notater det drejer sig om.

spørger måske dumt men er det noget jeg skal lægge vægt på, at
de fremgår i r-profilen.
Har hele r-profilen fra privat aktør, den er på 10 sider, med alle del elementer
beskrevet, faglighed, personlige kompetencer, materielle forhold, helbredsmæssige forhold med de diverse speciallægers udtalelser,
arbejdsmarked perspektiv, og samlet vurdering, hvori konklusionen er at
citat " det anses for dokumenteret at min arbejdsevne ikke kan forbedres
hverken ved aktiverings,-revaliderings,- og behandlingsmæssige tiltag,
samt ved andre foranstaltninger." citat slut.

Katharina, det kan godt være at jeg hele tiden kredser om den samlede konklusion overfor dig, men er helt i vildrede med at kommunen nu åbenbart har ændret konklusionen og ved hverken op eller ned,
og da er det dejligt med dine "ind til benet svar"
hun sagde til mig (case-interviewer) fra privat aktør, at inden hun sendte r-profilen til mig skulle den lige forbi lægekonsulent, så min sag har været forbi lægekonsulenten, da de tilsender mig r-profilen med konklusionen i min r-profil.

hvis det er ?? kan jeg så henholde mig til deres første konklusion og anbefaling af § 18 sagsbehandling, hvis de ikke kan bevise "modstridende lægeoplysninger," for der er ikke kommet nye lægeoplysninger i sagen.
Ved godt at du har sagt til mig, at jeg skulle søge aktindsigt angående de "modstridende lægeoplysninger" men vil bare lige høre om at når nu deres r-profil som er lægekonsulent godkendt, bare kan trækkes tilbage ??.
hk12 er ikke logget ind   Besvar med citat