Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2014, 17:29   #1
lenovo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2014
Indlæg: 7
Styrke: 0
lenovo er ny på vejen
weekendkursus/-uddannelse under ressourceafklaringsforløb

Jeg står for at skulle starte et ressourceafklaringsforløb og har samtidig et ønske om, at tage en kort uddannelse, der ligger tre lørdag-søndage. Min socialrådgiver fra sygedagpenge har givet grønt lys engang før til én weekend (kursus) og til det første af uddannelsen, da jeg endnu ikke er startet op i det andet regi. Hun fortæller dog, at jeg kan blive forbudt at fortsætte de sidste to weekender, hvis teamet mener, det ikke passer til den plan der bliver lavet til mig. Kurset/uddannelsen starter medio november, så der er ikke meget betænkningstid, og kun én plads tilbage.
Kan det passe, at de kan forbyde mig at deltage i weekenderne de to sidste gange? alternativt vente og tage tre weekender efter opstart på ress.forløbet, hvis jeg får tilladelse.

Det skriger i mig med denne restriktion eller begrænsning. Jeg er endelig på vej igen og føler det er det rette for mig. Uddannelsen er ellers kun én gang årligt og tilbydes kun af én i landet.

Gode råd, hvis du har en viden jeg kan bruge, please.. go for it eller vente? Rettigheder og pligter?

På forhånd tak
lenovo er ikke logget ind   Besvar med citat